Tuesday, March 23, 2010

Kem JATIDIRI bersama KEMBARA.

Assalamualaikum wbt dan salam mesra dari saya,

PERSATUAN SENI SILAT CEKAK USTAZ HANAFI bergabung dengan KELAB KEMBARA

Wah wah semakin hari, semakin banyak pula tawaran gabungan yang diterima oleh PERSATUAN SENI SILAT CEKAK USTAZ HANAFI dari persatuan-persatuan lain. Kali ini persatuan kita telah dijemput pula oleh KEMBARA, salah satu persatuan yang agak aktif dalam POLISAS ini. PERSATUAN SENI SILAT CEKAK USTAZ HANAFI ini akan bergabung dengan KEMBARA untuk mengadakan KEM WAJADIRI bertempat di Ulu Yam, Selangor.

kalu korang nak tau,


ini adalah gabungan kali pertama persatuan kita dengan kelab tersebut. Idea in adalah cetusan ilham presiden silat sendiri tapi entah mecam mana persatuan pulak yang mendapat tawaran dari Kembara untuk bergabung melaksanakn Kem ini... hmm pelik, tp benar!! mcm mana ia terjadi?? apa kata Abang Amri?? kita tnggu dan lihat..

Berbalik pada perihal kem ini, kem ini dijangka akan diadakan pada 2-4 april ini. PERSATUAN SENI SILAT CEKAK USTAZ HANAFI akan menghantar peserta sebanyak satu bas dan KEMBARA juga akan menghantar peserta sebanyak setu bas. Adil dan saksama kan?.. hehehe. 1Malaysialah katakan.

Objektif Kem ini selain mengeratkan lagi silaturrahim sesama peserta dari PERSATUAN SENI SILAT CEKAK USTAZ HANAFI dengan peserta dari KEMBARA, kita juga berharap dapat menerapkan lagi sikap kepimpinan pada setiap ahli PERSATUAN SENI SILAT CEKAK USTAZ HANAFI sendiri.Hmm.. Adakah kita layak untuk menjadi seorang pemimpin, haah disana nanti kita dapat melihatkan sifat-sifat pemimpin yang berada dalam diri kita.Jadi kita harus melibatkan diri dalam kem ini agar dapat mengenali dan menggilap sifat yang berada dalam diri kita!! tak percaya?? Cubalah sertai kem ini.. anda boleh mengubahnya.

Sekian

Hamba yang hina mengundur diri.

myana89

No comments:

Post a Comment